Wednesday, March 24, 2010

Drama + Movie

Modem astro buat hal.. Tekan remote banyak kali tapi modem cam tak detect je.
Sakit hati? Entah la..tak de perasaan sebab aku bukannya tengok tv pagi2. Petang2 je tu pun KBS. hahaha
Dah beberapa hari aku terlepas cite Master of Study n Dream Team TT __TT
Nasib baik internet ok..kalau tak terpaksa jugak menghadap astro Oasis je.
Channel ni tak bestnya sebab ulang cerita yang sama dengan yang semalam punya. tp banyak jugak yang best2.. Tak sabar pulak nak tengok rancangan Imam Muda
Cari kat youtube tp ada trailer je..

Selama berkurung kat rumah, aku dah habiskan banyak citer. Meh nak senarai..
-Ketika Cinta Bertasbih (tengok kat rumah Pak su)
-Sang Murabbi (baru siap download)
-Tsunami (Haeundae)
-Orthros no Inu
-Liar Game
-Yamanato Nadeshiko
-Samurai High School

Biasa citer2 ni aku pause banyak2 sementara kemas rumah n masak
Citer Orthros no Inu aku habiskan dalam sehari je. Banyak skip sebab nak tahu ending.
Conclusionnya, aku banyak habiskan masa depan komputer..

p/s: minggu ni aku bangun awal dari sebelum ni sebab ada patient kt rumah.
Ahad- Abah n sopi cuti sebab demam
Isnin- Abah ambk mc lg.demam tak kebah..sopi demam lagi
Selasa- Sopi n Ainun demam. tp ainun pegi sekolah
Rabu- Sopi n Ainun stay kat rumah. Demam

5 コメント:

:: Zahratu Billaurah :: said...

sy download dh kcb! ^_^
cite hak lain2 saya x tau...x penah dgr

ramainya yg demam...
oh, sy penah gini..demam berantai...jangkit
akhirnye abih semua demam

Anonymous said...

awk download dua2 ep k?
sy tgk kt umah mk sdara sy citer tu

:: Zahratu Billaurah :: said...

haah, download kcb1 ngan kcb2
saya download sini www.isohunt.com

Marhamah said...

donlod r sang murabbi..
dari citer sbnr

:: Zahratu Billaurah :: said...

sang murobbi tu novel gak ke, sape tulis