Sunday, May 16, 2010

Here We Go \(^-^)/

6 hari lagi! Aku akan menjejakkan kaki ke alam universiti. Agak bimbang n nervous tapi perasaan malas tu masih tebal. Tak terasa yang aku cuma tinggal kurang seminggu lagi di rumah.

Persiapan masih kurang 50% sebab kesibukan+keletihan umi n abah dengan kerja.



Homesick? Tak kot. Aku dah belajar di MHi sebulan tinggalkan rumah dan keluarga. Jadi aku akan biasakan diri secepat mungkin. Aku tak lah bimbang sangat masuk USIM sebab Ibah dgn Along ada kat sana. Buat B2, jgn call ibu tiap2 malam pulak bila dah masuk UIA! ;p


Minggu ni usrah tangguh sebab Biha dah masuk Form 6. Tahniah Biha!


Aku dah nak pergi~ Pergi untuk mencari ilmu. Moga-moga segala urusan dipermudahkan.


Amin..

Bye bye Sopi! Acik tinggal adik tido sorang-sorang dalam bilik pink tu. Haha. Sopi bukan kucing tu ^^


Buat Sahabat dan diriku sendiri,


" Hidup memerlukan pengorbanan. Pengorbanan memerlukan perjuangan. Perjuangan memerlukan ketabahan. Ketabahan memerlukan keyakinan. Keyakinan memerlukan kejayaan. Kejayaan menentukan kebahagiaan"


Selamat Hari Guru buat semua guru yang pernah mengajar diri ini dari 5 tahun hingga Form 5 termasuk umi n abah!


--Selamat Menempuh Kehidupan Baru--


\(^-^)/

4 コメント:

Anonymous said...

selamat menjejakan kaki ke alam baru! semoga segalanya dipermudahkan..if ade pape berlak let me know k..salam sayang, k.roy :)

Marhamah said...

thanks kak roy!

:: Zahratu Billaurah :: said...

tahniah kpd Biha! ^_^

sy x homesick nye...wek~~haha ^_^

sedihnye....nk gi dah...
kita Nilai sama....boleh jumpa, yiyiyi~~ ^_^

awak jaga diri molek...
ingat pesanan ustazah Saba...
jaga iman...jaga malu...insya-Allah selamat...

belajar rajin2...moga niat kita sentiasa betul, ikhlas tuntut ilmu....kerana Allah...demi ummah....Insya-Allah, semuanya baik2!

a.u.n.i said...

selamat menempuh alam universiti!!!
hati2...