Sunday, July 4, 2010

One Month Later

tangga menuju ke langit


Dah lama tak update blog. Walaupun dah lebih sebulan aku melangkah sebelah kaki di 'you as i am' (USIM). Life as tamhidi student is tiring..compare to school life. Letih..
Aku ambk 7 subjek, which is:
-English
-Arabic
-Quranic Hadith
-Biology
-Physics
-Chemistry
-Mathematics

Tiap minggu ada test. Minggu ni ada quiz Bio, Math and Physics. Alhamdulillah Physics tunda next week.
Selama sebulan aku duk kt sini, first time aku excersice. Akibatnya, abdomen muscle and muscle kaki aku cramp. Lepas jogging, aku dengan housemate naik kete makan roti canai dekat2 ng UIA. Then, aku pergi main2 kat pavillion USIM. Sume excited..Tak de org pun dekat pavillion tu..kitorang main spuas hati..








Sekarang ni akak2 degree dah masuk. Mesti perjuangan rebut bas makin sengit.Huhu
Minggu lepas ada budak laki xdapat pergi solat Jumaat kat Masjid Nilai disebabkan sifat tidak bertimbang rasa segelintir budak pompuan yang hanya fikir nak balik je. Sampaikan ada budak2 laki yang kena jalan kaki dari USIM ke masjid. Alhamdulillah aku tak termasuk dalam golongan tu. So, kepada budak2 pompuan brkenaan kena la consider budak laki nak g masjid. Ish3..
macam pelik je post kali ni..xpe la.at least ak update kan blog.


kepada B2, sila update blog anda..memandangkan saya dah lama x jumpa awak.huhu

3 コメント:

Hamba Allah said...

ermm..tangga menuju ke langit??
mcm ku knl aje istilah 2...

Anonymous said...

ho la..aku quote je.huhu

Anonymous said...

Leper!!! hehe ^_^
Bulat datang~ Bulat datang~
sekarang ni masa BA, x dgr Ustaz kata pukul 8.30 kelas, awal gi mari kelas pukul 8, gi library dulu ngan Thirah,haha

Alhamdulillah bahagia napok hidup dekat USIM (haha)
Saya nak jumpa awak...rindu ngat....=(

Kalau ada masa saya akan update blog, Biiznillah...bila la boleh wireless ni...

Rancang la nk wat aktiviti kuar sama2...dahlah saya gi tasik USIM aritu awak gi Serdang, org ingat nk jumpe ye...

bittaufiq wannajah dalam imtihan...semoga awak ceria, sihat selalu...^_^ sayang awak~ (wek~haha)

*kene cepat taip, nak kejar masa gi kelas Ustaz Sudan pula,haha*